WWH Jin's extraordinary birthday 今年のジンの誕生日癖つよすぎ!

Hello!


It's been a long time since I've updated, and I'm sorry that my first post in a while is so short!


But so many interesting things happened on Jin's birthday so I can't help but mention it LOL!


First of all, the candle!



I was burning to the point where I was worried about a fire happening XD

I thought I was going to die of laughter when the candle petals opened!

That's Jin... he's so cute 💗💗💗.


And the best part is that he released a solo song called Super Tuna!

It's a cute song and dance that makes you want to start dancing along!



You even made it into the background at the VLIVE!

Only Jin could entertain his fans so much on his birthday!

Happy birthday to the ever-young and cute Jin!


----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


こんにちは!

ずっと更新していなくて、ひさしぶりの記事がこんなに内容がないもので申し訳ないです!

しかし、ジン君の誕生日あまりに面白いことが多く起きて触れずにはいられないので、語ります!笑笑


まずろうそくの件!



もう火事を心配するレベルに燃えてる笑笑
ろうそくの花びらが開いたときは笑い死ぬかと思いました!
さすがジン君…かわいいですね💗💗💗

あと、なんといってもスーパーマグロというソロ曲を出してくれたことですよね!
一緒に踊りだしたくなる可愛い曲調とダンスですごく魅力的ですよね!!



VLIVEでは背景にまでしていましたね!

誕生日にここまでファンを楽しませてくれるのはジン君だけですね!!

いつまでも若くかわいいジン君、本当にお誕生日おめでとう!!!

Comments